Походження та значення «Mazda»

Ім’я Компанії Mazda походить від Ahura Mazda - бога найдавніших цивілізацій західної Азії. Компанія сприймає Ahura Mazda як бога мудрості, інтелекту та гармонії, символу походження Західної та Східної цивілізацій, а також символу високої автомобільної культури. Це включає у себе бажання досягати миру та гармонії у світі та бажання розвивати автомобільну індустрію. У той самий час ім’я Mazda пов’язано із ім’ям засновника Компанії - Juijiro Matsuda.

Символ Бренду Mazda

Символ бренду виражає прагнення Mazda до постійного зростання та поліпшення. Це символічний розвиток літери М, він символізує як компанія розправляє свої крила та впевнено прямує до майбутнього.
(Створений у червні 1997 року)

Корпоративний знак Mazda

Із введенням корпоративної ідентифікації у 1975 році, Mazda створила свій власний корпоративний знак як символ спілкування Mazda із суспільством. Пізніше він почав позиціонуватися як легкий до впізнавання корпоративний знак разом із впровадженням Символу бренду Mazda у 1997 році.
(Створений у січні 1975 року)

Mazda зробила блакитний колір своїм корпоративним кольором, сприймаючи блакитний як відповідальне відношення автомобільного виробника до безпеки оточуючого середовища та загальної безпеки, а також пробуджуючи відчуття якості та технологічної компетентності.

Слоган бренду Mazda «Zoom-Zoom»

Символізує креативність Mazda та безперервний потяг до інновацій з метою приносити радість та захоплення від керування автомобілем для тих, хто пам’ятає свої перші дитячі яскраві емоції від перших кроків та першого руху.

Читати більше...